לכל שאלה וייעוץ חייגו: 09-8890900
למחלקת רכבים נא לחייג : 09-8890666

מחלקת גבייה מאסיבית

מחלקה זו אשר מאופיינת בייצוג גופים מסחריים גדולים (טלפוניה, לווין, אינטרנט, כבישי אגרה, דלק, רשתות מזון ועוד) להם מאות, אלפים ואף עשרות ומאות אלפים של חייבים. מחלקה זו יחד עם המוקד הטלפוני נותנת שרותי גביה הכוללים משלוח מכתבי התראה עם שוברי תשלום, שרותי הודעות טלפוניות והודעות SMS, ובמידת הצורך ביצוע וייצוג הלקוח בהליכים משפטיים בבתי משפט והוצאה לפועל וזאת עבור לקוחות שהמאפיין העיקרי שלהם הוא כמות מאסיבית של חייבים מחד ומאידך גובה החובות של כל חייב וחייב הינו בסכום יחסית נמוך (מאות עד אלפי שקלים בודדים).

היתרון היחסי

בלקוחות מסוג זה בא לידי ביטוי הידע המקצועי, הניסיון, והידע הניהולי והמיחשובי של משרדנו אשר נבנה זה שנים לתת מענה ללקוחות אלה. אשר דורש לצד הידע המשפטי, יכולות מחישוביות וניהוליות מיוחדות.

יתרונות של משרדנו הוא בגבייה מאסיבית יומיומית של אלפי חובות , תוך ניהול כמות גדולה של תיקים כנגד חייבים במגזרים שונים, ודיווח ובקרה ממוחשבים עדכניים ומפורטים ללקוח בדבר הליכי הגביה בכל תיק ותיק. יכולת זו הושגה באמצעות שילוב אופטימאלי בין המאגר האנושי של המשרד, על הניסיון והידע הרב הצבור בו, בקרה על עלות ההוצאות מחד ומהירות ויעילות הגביה מאידך ובין מערך המחשוב הייחודי שפותח במשרד על בסיס אותו ידע צבור. מערך המחשוב מאפשר מתן דיווחים ישירים בחתכים שונים על פי דרישת הלקוח ובשקיפות מלאה, לגבי פעילות המחלקה, לכל לקוח בנפרד.

היתרון ללקוח

ייעול ומקסום הגבייה תוך זמן קצר ככל שניתן (והכל בהליכים חוקיים בלבד ) ,מזעור הוצאות תוך מתן שקיפות מלאה ודווח מלא על הפעילות בכל תיק ותיק ובכך מצטמצם הנטל המוטל על הלקוח בטיפול ובמעקב אחר החוב והכל תוך התייחסות הולמת ואדיבה לחייבים.

× איך אפשר לעזור?