לכל שאלה וייעוץ חייגו: 09-8890900
למחלקת רכבים נא לחייג : 09-8890666

מנהל המשרד

משרדנו מנוהל על ידי עורך דין אלעד גבאי, בוגר תואר ראשון, משפטים (LL.B). בוגר תואר שני MBA, מנהל עסקים (התמחות במעכ' מידע), באוניברסיטת בר אילן. בוגר תואר ראשון, הנדסת תעשיה וניהול.

 

כמנכ"ל משרד עורכי דין אחראי עורך דין גבאי בין היתר על קביעת מדיניות המשרד, הגדרת תקציב ויעדים רבעוניים ושנתיים, פיקוח פיננסי בניית מודלים ובקרה פיננסית, שימור לקוחות ובניית תפיסת השירות והשימור, כל נושא מערכות המחשוב, תוכנות ייעודיות, דו"חות ודיווחים ללקוחותינו, הסבת מערכות המידע, יצירת תהליכי עבודה והטמעתם, שיתופי פעולה עסקיים, וכן ניהול כח האדם, פיתוח מודלי תגמול והנעת עובדים לרבות פיתוח תהליכי גיוס ומיון עובדים ומנהלים ולרבות איתור עתודה ניהולית והדרכה במשרד.

 

במסגרת עבודתו כותב מנהל המשרד את נהלי העבודה ודואג ומוודא את הטמעתם של הנהלים בעבודה השוטפת בכל רמות העבודה במשרד.

 

הדגש העיקרי בעבודתו של עורך דין גבאי מושם כיום על נושא פיתוח וקביעת מדיניות המשרד. הן של תהליכי עבודה והן של תוכנות ייעודיות שנותנות מענה מקצועי הולם לדרישות לקוחותינו בכל הקשור לדיווחים השוטפים בחתכים הנדרשים  וכן בבקרת יעילות, תפוקה ושיפור הגביה של משרדנו. עובדה המשפרת את רמת הבקרה והפיקוח ומשפרת את אמינות המידע שלקוחות מקבלים כיום על פעילות המשרד מחד ומאידך משפרת את רמת יעילות הגביה (הכנסות והוצאות) ומכאן גם את הרווחיות של משרדנו.

 

כך למשל מנהל המשרד עורך דין גבאי היה שותף יחד עם חברת עו"דכנית בישום מספר תוכנות ופיתוחים ייחודיים שמתבססים וגוזרים את הנתונים מתוכנות הניהול של משרדנו (העו"דכנית).
אחת מהן היא תוכנת חלוקת התקבולים שיודעת להתממשק ישירות למערכת הנהלת החשבונות ולחלק את תקבולי הגביה לכל הפרמטרים של התשלומים כגון קרן, ריבית קרן, שכ"ט, אגרות והוצאות וכל זאת ללא מגע יד אדם ובהתאמה לצרכיו של כל אחד מלקוחות המשרד. בנוסף עורך דין גבאי יישם מספר תוכנות ופיתוחים ייחודיים שנמצאים כיום רק במשרדנו לצורך ניהול הליכי ההוצאה לפועל, בקרת תפוקת עובדים וכן בנושאים רבים נוספים. אחד מהם הוא ממשק לבדיקתם של קבצי חייבים ישירות מול אתר כונס הנכסים הרשמי וזאת עוד בטרם פתיחתם של התיקים במערכת עובדה החוסכת ללקוחות הוצאות מיותרות.

 

עורך דין גבאי מכהן במשרדנו כמנכ"ל במשך שנים רבות ותרומתו לבניית אבני היסוד במשרד והתווית הדרך משרה אוירה טובה ואיכותית הן בקרב העובדים והן בקרב הלקוחות.

 

אלעד גבאי, עו"ד: [email protected]

 

× איך אפשר לעזור?