לכל שאלה וייעוץ חייגו: 09-8890900
למחלקת רכבים נא לחייג : 09-8890666

מחלקת ההוצאה לפועל

מחלקת הגבייה וההוצאה לפועל של משרדנו מפעילה מערך של עורכי דין וכוח עזר משפטי ופקידותי, המטפלים במאות אלפי תיקי חייבים מכל רחבי הארץ. עם קבלת החוב לגבייה, עורכי הדין של המחלקה בוחנים ומתאימים את הטיפול בחוב או בסדרת התיקים לסוג ההליך האופטימאלי בו יש לנקוט בקשר לאותו חוב. כל זאת, בהתאם לסוג החוב, סכומו, אופי החייב וצפי הליכי ההתדיינות האפשריים. בעקבות ההערכה, במידת הצורך, ננקטים בפועל מגוון הליכים משפטיים למיצוי הסעדים הדרושים (צווי מניעה / עיקולים / כינוס נכסים / עיכובי יציאה מהארץ וכדומה) בניסיון להבטיח את גביית החוב עבור הלקוח.

בנוסף לפעולות המשפטיות, מנהל המשרד גם את הפעולות הטכניות הדרושות לצורך גביית החוב, כגון ניסוח ומשלוח מכתבי התראה, תיאום חקירות, הכנת תביעות, פתיחת תיקים, ביצוע מסירות משפטיות, גביית הסכומים ומעקב אחר התשלומים וההסדרים מול חייבים. המשרד משתמש בשירותי שליחויות מיוחדים, המבצעים מסירות של מסמכי בי – דין בכל חלקי הארץ ובכל המגזרים. במקביל, המשרד נעזר בשירותי חוקרים פרטיים מקצועיים ובקבלני הוצאה לפועל מוסמכים לשם איתור ותפיסת רכבים, פינוי נכסים, הוצאת מעוקלים מבתי ועסקי החייבים ועוד.

כחלק ממדיניות משרדנו בהקפדה על מתן שרות מלא ומושלם ללקוח, תוכננה מחלקת הגביה וההוצאה לפועל של המשרד, ונבנתה להשגת אותם יעדים אותם מבקשים להשיג לקוחותינו, ואותן המטרות אשר כל גוף הזקוק לשירותי גביה מבקש להשיג, קרי
· מקסום הגבייה תוך זמן קצר ככל שניתן;

  • ריכוז תהליך הגביה במקום אחד;
  • מזעור הוצאות ללקוח;
  • צמצום הנטל המוטל על הלקוח בטיפול ובמעקב אחר החוב;

ומשכך, תוכננה מחלקת הגביה וההוצאה לפועל של המשרד, ונבנתה באופן המאפשר ריכוזכל הפעולות האפשריות הדרושות לגביית חוב כלשהו, במשרדנו.

× איך אפשר לעזור?