לכל שאלה וייעוץ חייגו: 09-8890900
למחלקת רכבים נא לחייג : 09-8890666

מחלקת שרות המוקד הטלפוני

גבייה פרו אקטיבית – טלקולקטינג

משרדנו הפנים זה שנים רבות כי הגורם היעיל והמהיר ביותר לגבית החובות מחייבים איננה רק פעילות משפטית בבתי המשפט וההוצאה לפועל לגבית החוב אלא ובמיוחד פניה ישירה לחייבים, שיחה ב"גובה העיניים" וניסיון כן ואמיתי לשכנעם כי הדרך היעילה והזולה ביותר (במיוחד עבורם) לפרוע את חובם במינימום הוצאות ובמינימום אי נעימויות הינה "כאן ועכשיו".

לצורך כך ובמקביל למערך הפעילות בבתי המשפט וההוצאה לפועל הוקמה מחלקת מוקד השרות הטלפוני. מחלקת מוקד השרות הטלפוני של המשרד מונה כ-60 נציגי גבייה טלפוניים, העוסקים בגבייה טלפונית יזומה במטרה להסדיר את גביית החוב באמצעות מו"מ כן ואמיתי, ובכך לחסוך הוצאות משפטיות מיותרות הן ללקוח והן לחייב עצמו.

המשרד משקיע משאבים בהדרכה, לימוד והתמקצעות של נציגי הגבייה הטלפוניים. עובדיו זוכים להכשרה מקצועית מקיפה הכוללת ידע תיאורטי וכלים מעשיים להתמודדות וניהול נכון של מוקד הגביה הטלפוני.

המשרד מקפיד על פעילות גבייה רצופה (שיחות טלפון ומשלוח הודעות SMS ושיחות IVR), שישה ימים בשבוע, במשך כל חודשי השנה, משעה 08:00 עד 19:00 וכן מבצע ימי גבייה מרוכזים, המאפשרים את העמקת הגבייה ויצירת קשר עם החייב אף בשעות הערב. וזאת תוך מתן אפשרות לחייבים לשלם במגוון אמצעים לרבות כרטיסי אשראי.

× איך אפשר לעזור?