לכל שאלה וייעוץ חייגו: 09-8890900
למחלקת רכבים נא לחייג : 09-8890666

מחשוב ואבטחת מידע

 

במשרד למעלה מ-150 עמדות מחשב המחוברות ברשת, תוך עמידה בתקן אבטחת המידע ISSA שהציבה לשכת עורכי הדין. המערכת מייעלת את העבודה ומאפשרת מהירות ודייקנות תוך קבלת נתונים שוטפים, בכל רגע, לגבי כל פרט המטופל בה. במקביל, המערכת מאפשרת תקשורת ישירה ודו-כיוונית מאובטחת בינה לבין מחשבי הלקוחות הנהנים ממעקב ישיר ורציף על הפעילות המתרחשת בתיקיהם (בלבד).

מערכות אלה ומערכות נוספות מאפשרות למשרדנו לבצע דו"חות מורכבים ומותאמים אישית, שאילתות On-Line, תזכורות, התראות ועוד. כמו כן קיים מנוע תהליכים העוקב ומנתר את הפעילות בכל רגע נתון ובאופן אוטומאטי ללא מגע יד אדם. המערכות כוללות בין היתר פיתוחים ייחודיים ויישומים ספציפיים אשר פותחו והותאמו במיוחד לצרכי משרדנו ולקוחותינו, והכל כדי להעניק למחלקות השונות שליטה מוחלטת במינימום עלויות על כל פעולות הגביה והבקרה.

משרדנו מציוד בשרתי NT, שרתי SQL ושרתי EXCHANGE מהמתקדמים שיש. כמו כן במערכת הגנה מפני וירוסים ובמערכת Fire Wall מהמתקדמות בעולם. כל אלה שומרות על יציבות המערכת ואבטחת המידע.

יצוין כי משרדנו ערך בדיקות מקיפות מול חברת INTEGRETY לקביעת נהלי אבטחת הרשת ואף עמד בביקורת חיצונית שנערכה במשרדנו בנושא חומת אש, ניהול מידע וכו'. לאחרונה עבר משרדנו ביקורת מחמירה הנובעת מרגולציה שחלה על אחד הלקוחות שלנו מה שהגביר את רמת האבטחה במשרדנו ושיפר את כל תהליכי הניטור והבקרה.

בנוסף משרדנו מגבה את כל המידע שברשותו הן במהלך היום והן באופן מושלם אחת ליום ודואג לשמור על מידע זה ביותר מנקודה גיאוגרפית אחת.

יצוין כי במשרדנו מצוי נוהל עבודה למקרה אסון DRP/BCP.

× איך אפשר לעזור?